Barion Pixel

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása:

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése:

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárba" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

    már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
    új vásárlóként akar regisztrálni
    esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

    GLS csomagautomata (3-4 munkanap)
    GLS csomagpont (3-4 munkanap)
    GLS házhozszállítás (3-4 munkanap)
    MPL csomagautomata (3-4 munkanap)
    MPL postán maradó (3-4 munkanap)
    MPL Posta Pont (3-4 munkanap)
    Foxpost automata (3-4 munkanap)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

    Barion - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Barion rendszeren keresztül)
    PayPal - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos PayPal rendszeren keresztül)

Ha kiválasztotta a fizetési módot, kattintson a „Tovább az összegzéshez” gombra ahol átnézheti rendelését és adatai helyességét a megrendelés véglegesítése előtt.

Amennyiben kíván, megjegyzést ezen az oldalon adhat a rendeléséhez. A véglegesítés előtt el kell fogadni a vásárlási feltételeket és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget, melyet a kis jelölőablak bepipálásával tehet meg. Ennek hiányában nem tudja rendelését véglegesíteni.

A megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra.


Árak:
Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak 27% áfát tartalmaznak. Ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása:

A rendelések feldolgozása hétfőtől-vasárnapig, a rendelések beérkezési sorrendje szerint történik, mely leterheltségtől függően 24-48 órát is igénybe vehet.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és ezt követően a rendelés státuszáról folyamatosan tájékoztatjuk. Rendeléssel, vagy státusszal kapcsolatos kérdéseit a kapcsolati űrlapon keresztül, vagy közvetlen a kapcsolat@theunknown.hu e-mail címre küldött levelével teheti meg.

Fizetési feltételek:

Áruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre PayPal, valamint Barion fizetési rendszereken keresztül. Banki átutalás, készpénzes fizetés, valamint utánvétes szolgáltatás nem lehetséges.

Szállítás:
A küldemények kézbesítése, szállítása MPL, GLS valamint Foxpost futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni az igénybe vett futárszolgálattal.

Szállítási díjak:

Szállítási díjaink Magyarország területén érvényesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítástól elállás:

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A termék visszaküldése:

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia:

A megrendelő a megrendeléstől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt lakásillatósító termék (illatgyertya, illatbonbon, diffúzor, stb..) csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (csomagküldőszolgálat munkatársa) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!


Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Megrendelés módosítása, törlése:

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.